Alumnes‎ > ‎

Consulta jove

Full informatiu consulta jove

21 de juny 2018, 10:05 publicada per Coordinador Google Apps   [ actualitzat el 15 d’oct. 2019, 3:09 per Miquel Àngel Barceló ]

Què és la Consulta Jove?

És un programa oferit per la Conselleria de Salut a través de la xarxa d'Atenció Primària.

L'OBJECTIU és assessorar els/les alumnes (adolescents), escolaritzats a l'IES SANTA MARIA, aclarint qualsevol dubte que puguin tenir sobre:

- malestars físics, psíquics i/o emocionals
       - sexualitat
       - consum de drogues
       - alimentació
       - situacions de violència
       - ...

Les demandes seran ateses, en la més estricta CONFIDENCIALITAT iINTIMITAT, per professionals sanitaris del Centre de Salut de Santa Maria del Camí.

HORARI: Dijous des de les 09:50 fins a les 11:00.

DATES PRIMER TRIMESTRE: 3, 17 i 31 d'octubre, 7 i 21 de novembre i 5 de desembre.

DATES SEGON TRIMESTRE: Pendent de confirmació d'horari.

DATES TERCER TRIMESTRE: Pendent de confirmació d'horari.

Què cal saber de la Consulta Jove?

1) Podem anar a la consulta individualment . O bé, podem anar-hi amb altres companys (màxim 3 persones)

2) QUIN TEMPS PODEM ESTAR A LA CONSULTA? Les sessions de consulta jove són d’uns 10-15 min

3) ON ESTÀ LA CONSULTA? A la sala de lectura a la planta baixa davant la biblioteca.

Cartell Consulta Jove

1-1 of 1