Ciències socials

3r ESO - Geografia

4t ESO - Història

Divendres, 24 Juny 2016 11:05

Informes de recuperació de setembre

Dilluns, 27 Octubre 2014 11:21

Sortida a Ca s'Apotecari

Els passats dia 7, 9 i 14 d’octubre l’alumnat de 1r d’ESO va realitzar una visita al centre cultural Ca s’Apotecari de Santa Maria del Camí.

L’alumnat més jove de l’IES va poder gaudir de dues exposicions: El Monestir de Cabrera (segles V-VIII dC) i La Basílica de cas Frares (segles V-VIII dC), que els va permetre acostar-se a dos exemples de l’art paleocristià del nostre arxipèlag.

A més a més, l’alumnat va poder prendre consciència i valorar la importància de protegir, conservar i difondre el patrimoni local com a patrimoni per a les generacions futures, el qual permet el coneixement i reconstrucció de la nostra pròpia història.

Des de l’IES volem agrair la col·laboració de l’Ajuntament i en particular de les interessants explicacions que vam poder gaudir de la mà de na Maria Antònia Ferrer, coordinadora de l’àrea de cultura de l’ajuntament de Santa Maria.