Secretaria‎ > ‎

Matrícula assignatures específiques

11 de juny 2019, 1:29 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Estimades famílies,

Vos informam que hi ha determinades assignatures específiques (optatives) que tenen molta demanda. Altres que no es duran a terme per falta de demanda. Si hi ha més demanda que places, se procedirà a adjudicar les places en aquest ordre:

1r) Alumnes que per juny promocionin amb tot aprovat

2n) Alumnes que per juny promocionin amb 1 suspesa

3r) Alumnes que per juny promocionin amb 2 suspeses

En el cas d’Alemany de 2n d’ESO, a més, se tendran en compte els criteris dels i les docents d’assignatures lingüístiques i, especialment, d’anglès.

A 4t d’ESO, només un dels grups podrà cursar religió, que coincidirà amb l’itinerari on hi hagi més demanda.

Per setembre, amb les places que quedin, se seguiran criteris similars:

1r) Alumnes amb tot aprovat

2n) Alumnes amb 1 pendent

3r) Alumnes amb 2 pendents

4t) Repetidors

Imprés prematrícula 4t ESO

21 de juny 2018, 4:25 publicada per Coordinador Google Apps   [ actualitzat el 27 de juny 2018, 9:37 per Miquel Àngel Barceló ]

ADSCRIPCIONS IES SANTA MARIA

21 de juny 2018, 4:22 publicada per Coordinador Google Apps   [ actualitzat el 21 de juny 2018, 4:22 ]

Els següents centres de primària tenen adscripció directa a l'IES Santa Maria:

- CEIP Melcior Rosselló i Simonet (Santa Maria del Camí)

- CEIP Mestre Guillemet (Santa Eugènia)

Per aquest motiu, les famílies no hauran de fer cap tràmit per obtenir plaça al centre.

Les famílies de l'alumnat que procedeixi d'aquests centres i vulgui matricular-se a l'IES Santa Maria hauran de seguir el procés d'admissió (per a més informació accediu a la pàgina d'escolarització: escolaritzacio.caib.es)

Així mateix, l'IES Santa Maria té adscripcio directa per Batxillerat a l'IES Marratxí de les modalitats de ciències i humanitats i ciències socials.

1-3 of 3