Secretaria‎ > ‎

30 de juny 2020, 3:39 publicada per Secretaria IES Santa Maria

PROCÉS ADMISSIÓ CURS 2020/2021

29 de maig 2020, 5:03 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Aquí trobareu tota la informació del procés d'admissió per a l'IES SANTA MARIA del curs 2020/2021
  • Presentació de sol·licituds:  de l'1 de juny al 12 de juny (ambdós dies inclosos)
  • Totes les sol·licituds d'admissió s'han de presentar preferentment per via telemàtica, atès que aquesta forma és la més adequada i segura per participar en el procés per la situació de crisi social i sanitaria actual. Per disposar de tota la informació del procés d'admissió i presentar la sol·licitud telemàtica heu d'accedir a la web: escolaritzacio.caib.es
  • Per qualsevol dubte o pregunta, podeu contactar amb la Secretaria del centre, preferentment a través del correu electrònic: administracio@iessantamaria.org  (o en cas d'impossibilitat de fer-ho per via telemàtica, telefonant al 971 140979).

- Places vacants ESO i Educació especial (adjunts)

Matrícula assignatures específiques

11 de juny 2019, 1:29 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Estimades famílies,

Vos informam que hi ha determinades assignatures específiques (optatives) que tenen molta demanda. Altres que no es duran a terme per falta de demanda. Si hi ha més demanda que places, se procedirà a adjudicar les places en aquest ordre:

1r) Alumnes que per juny promocionin amb tot aprovat

2n) Alumnes que per juny promocionin amb 1 suspesa

3r) Alumnes que per juny promocionin amb 2 suspeses

En el cas d’Alemany de 2n d’ESO, a més, se tendran en compte els criteris dels i les docents d’assignatures lingüístiques i, especialment, d’anglès.

A 4t d’ESO, només un dels grups podrà cursar religió, que coincidirà amb l’itinerari on hi hagi més demanda.

Per setembre, amb les places que quedin, se seguiran criteris similars:

1r) Alumnes amb tot aprovat

2n) Alumnes amb 1 pendent

3r) Alumnes amb 2 pendents

4t) Repetidors

Imprés prematrícula 4t ESO

21 de juny 2018, 4:25 publicada per GOOGLE Professorat   [ actualitzat el 27 de juny 2018, 9:37 per Miquel Àngel Barceló ]

ADSCRIPCIONS IES SANTA MARIA

21 de juny 2018, 4:22 publicada per GOOGLE Professorat   [ actualitzat el 21 de juny 2018, 4:22 ]

Els següents centres de primària tenen adscripció directa a l'IES Santa Maria:

- CEIP Melcior Rosselló i Simonet (Santa Maria del Camí)

- CEIP Mestre Guillemet (Santa Eugènia)

Per aquest motiu, les famílies no hauran de fer cap tràmit per obtenir plaça al centre.

Les famílies de l'alumnat que procedeixi d'aquests centres i vulgui matricular-se a l'IES Santa Maria hauran de seguir el procés d'admissió (per a més informació accediu a la pàgina d'escolarització: escolaritzacio.caib.es)

Així mateix, l'IES Santa Maria té adscripcio directa per Batxillerat a l'IES Marratxí de les modalitats de ciències i humanitats i ciències socials.

1-5 of 5