Comunicats de l'equip directiu

VAGA ALUMNAT 3r I 4t ESO

13 de nov. 2018, 2:44 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,

Després que l'alumnat del centre presenti la documentació pertinent per adherir-se a la jornada de vaga de dimecres 14 de novembre de 2018, la direcció ha concedit el permís per dur-la a terme. La manifestació serà a les 12h en la plaça del tub de Palma.

Només pot participar de la vaga l'alumnat de 3r i 4t d'ESO que hagi lliurat l'autorització signada per les famílies.  Els alumnes que no vulguin participar de la vaga o que no hagin lliurat l'autorització han de venir al centre.

L'alumnat de 1r i 2n d'ESO NO es pot adherir a la vaga i faran classe amb normalitat.

L'equip directiu

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR IES SANTA MARIA

27 de set. 2018, 1:00 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 7 de nov. 2018, 1:22 ]

Enguany s'ha de renovar el Consell Escolar de l'IES Santa Maria. Us anirem informant per la pàgina web de tot el procés de les eleccions.
  • Junta Electoral: S'ha de constituir una Junta Electoral, formada per la directora, 1 professor/a, 1 pare o mare, 1 alumne/a i 1 PAS. Els quatre darrers membres es designen per sorteig públic del cens electoral corresponent a cada un dels col·lectius. S'informa a tota la comunitat educativa de l'IES Santa Maria que el sorteig públic per a la designació de la Junta Electoral es realitzarà el divendres 5 d'octubre a les 10:30h a la secretaria del centre.
  • Censos definitius (adjunts)
  • Calendari del procés https://docs.google.com/document/d/1m2cjqLOcSJDedx4ryeOSC4otfeuDTEU8fBztPjOzTPk/edit?usp=sharing
  • Presentació de candidatures: Podeu presentar la vostra candidatura demanant a consergeria el document oportú. Les candidatures es poden presentar fins dia 26 d'octubre a les 12h.
  • Candidatures provisionals: https://docs.google.com/document/d/1b5-EhJ138mErUqsiRc9RcJHlk0o5M_RhdUbYrk0G-QA/edit?usp=sharing   Reclamacions fins dia 7 de novembre a les 12h
  • Resultats sorteigs meses electorals (document adjunt)

1-3 of 3