Comunicats de l'equip directiu

VAGA FEMINISTA 8 DE MARÇ

6 de març 2019, 0:12 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 6 de març 2019, 0:14 ]

Benvolgudes famílies,

Us informam que aquest divendres, dia 8 de març, hi ha convocada una vaga general feminista. Els docents hi estan convocats i el nostre centre comptarà amb els següents serveis mínims: la directora, la secretària i dos docents.

La resta de professors pot decidir lliurement secundar-la o no. Depenent del nombre de professors, haurem d'agrupar els alumnes, i, per tant, NO ES POT GARANTIR EL NORMAL FUNCIONAMENT DE LES CLASSES

Per altra banda, vos informam que els alumnes de 3r i 4t d’ESO també hi estan convocats i una vegada fet tot el protocol s'hi han adherit. L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no poden secundar la vaga.

L'Equip Directiu

Dies no lectius: 28 de febrer i 1 de març

26 de febr. 2019, 1:13 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,

Us recordam els pròxims dies no lectius:

- Dijous 28 de febrer: festa escolar unificada
- Divendres 1 de març: dia de les Illes Balears

L'equip directiu

Inauguració IES Santa Maria

11 de febr. 2019, 9:03 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,
Divendres passat ens varen comunicar des del gabinet de Presidència que dimecres dia 13 de febrer a les 17:30h hi hauria un acte oficial d'inauguració del nou edifici de l'IES Santa Maria. Vos demanam disculpes que tot hagi estat tan precipitat, però l'equip directiu vos necessita una vegada més al seu costat. Evidentment, hi estau tots convidats, ja que necessitam compartir aquest dia amb vosaltres. Per descomptat, volem fer una jornada de portes obertes, organitzades per alumnes i docents potser a finals d'aquest trimestre, quan estiguem un poc més assentats. Vos hi esperam a tots L'equip directiu

INFORMACIÓ TRASLLAT NOU EDIFICI

23 de gen. 2019, 1:08 publicada per Secretaria IES Santa Maria

ESCRIT TRASLLAT FAMÍLIES

FESTIU 17 DE GENER - SANT ANTONI

15 de gen. 2019, 3:51 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,

Us recordam que aquest dijous 17 de gener de 2019 és festiu a Santa Maria del Camí i, per tant, no hi haurà classe.

Atentament,
L'Equip Directiu

Horari 21 de desembre de 2018

18 de des. 2018, 23:53 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 18 de des. 2018, 23:59 ]

Benvolgudes famílies,

Us informam que divendres 21 de desembre l'horari lectiu serà de 9:00h a 11:00h i l'alumnat de 4t d'ESO organitza una xocolatada a benefici del viatge d'estudis.

Després, l'alumnat de Santa Eugènia està convidat, per part del CEIP Mestre Guillemet, a una activitat en el mateix poble.

Aprofitam per desitjar-vos unes bones festes i bon any nou 2019!!

Atentament,
L'equip directiu

RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR IES SANTA MARIA

27 de set. 2018, 1:00 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 29 de nov. 2018, 0:24 ]

Enguany s'ha de renovar el Consell Escolar de l'IES Santa Maria. Us anirem informant per la pàgina web de tot el procés de les eleccions.
  • Junta Electoral: S'ha de constituir una Junta Electoral, formada per la directora, 1 professor/a, 1 pare o mare, 1 alumne/a i 1 PAS. Els quatre darrers membres es designen per sorteig públic del cens electoral corresponent a cada un dels col·lectius. S'informa a tota la comunitat educativa de l'IES Santa Maria que el sorteig públic per a la designació de la Junta Electoral es realitzarà el divendres 5 d'octubre a les 10:30h a la secretaria del centre.
  • Censos definitius (adjunts)
  • Calendari del procés https://docs.google.com/document/d/1m2cjqLOcSJDedx4ryeOSC4otfeuDTEU8fBztPjOzTPk/edit?usp=sharing
  • Presentació de candidatures: Podeu presentar la vostra candidatura demanant a consergeria el document oportú. Les candidatures es poden presentar fins dia 26 d'octubre a les 12h.
  • Candidatures provisionals: https://docs.google.com/document/d/1b5-EhJ138mErUqsiRc9RcJHlk0o5M_RhdUbYrk0G-QA/edit?usp=sharing   Reclamacions fins dia 7 de novembre a les 12h
  • Resultats sorteigs meses electorals (document adjunt)
  • Composició del Consell Escolar després de les eleccions:
  • Membres

Reunió: Preferiblement el mateix dia d’un claustre, sempre que tothom pugui

Maria del Camí Bover

Cap d’estudis

Joan Casasnovas

Secretària

Laura Espinosa

Representants del docents

Maria Francisca Ballester