Atenció preus chromebooks

7 de juny 2021, 4:16 publicada per Miquel Àngel Barceló   [ actualitzat el 7 de juny 2021, 5:02 ]

Benvolgudes famílies,

Des l’IES Santa Maria, vam iniciar el pla de digitalització, i per tant l’ús de chromebooks amb l’alumnat, el curs 2020-2021. És el passat mes de juliol de 2020 quan optam per l’empresa ICONO per a que subministri els dispositius a l’alumnat i decidim apostar per aquesta empresa pels següents motius:

• És una empresa consolidada del sector a les Illes Balears.

• Ens ofereixen un preu per dispositiu inferior a altres del sector que també operen a les I. Balears.

• Disposen de l’homologació de Servei tècnic oficial d’Acer a Balears (les reparacions es realitzen a Mallorca, no s’envien a la península) per tant, el temps amb el qual es resolen les incidències és molt més breu .

• Ens proporcionen assessorament tècnic i administratiu personalitzat.

El chromebook que ens recomana l’empresa enguany és un Acer Chromebook Spin 511 R752T.

Des de l’IES Santa Maria som conscients del fet que per internet es poden trobar dispositius per un preu inferior, amb característiques tècniques similars a l’ofertat per l’empresa amb la qual feim feina. Però el motiu de unificar marca i model i centralitzar la compra a un distribuidor únic permet al centre proporcionar els següents serveis:

• Resolució in situ (en el propi Centre) de petites incidències.

• Tramitació de les garanties des del Centre.

• Realització de la logística dels equips (recollida i entrega) que s’han d'enviar al servei tècnic.

• Realització del seguiment del procés de resolució de la garantia.

• Realització del seguiment de les incidències reincidents.

• Disposar d’un stock de dispositius de préstec durant el temps que es resol la incidència.

Per poder administrar els dispositius des del centre, i poder garantir que l’alumnat en faci un ús educatiu, aquests han de tenir una llicència Google for education. L’IES Santa Maria s’ha fet càrrec del cost de la llicència GOOGLE for Education de tot l'alumnat (que es paga una única vegada per dispositiu) i que té un cost de 41,14€ per chromebook. Per aquest motiu la quantitat final que han de pagar les famílies és:

Preu tenda online pels alumnes de 1r d’ESO: 391,81€ (en concepte de dispositiu chromebook + canon digital + Ampliació 4 anys garantia)

Preu tenda online pels alumnes de 3r d’ESO: 351,81 (en concepte de dispositiu chromebook + canon digital + Ampliació 2 anys garantia)

Salutacions,

L’equip directiu