DEVOLUCIÓ DE LLIBRES DEL PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ

22 de juny 2018, 0:43 publicada per Coordinador Google Apps   [ actualitzat el 22 de juny 2018, 14:35 per Miquel Àngel Barceló ]

L'alumnat de 1r, 2n i 3r d'ESO que està adherit al programa de reutilització de llibres ha rebut, juntament amb el sobre de matrícula, un escrit recordant l'organització, el llistat de llibres per cursos i la cita (dia i hora) que s'han de retornar els llibres al centre.

L'alumnat de 4t d'ESO breument també rebrà aquesta informació.

S'ha adjuntat al final d'aquest article el document perquè hi ha un error en els llibres de 2n i 3r d'ESO en els llibres de música i alemany. Disculpau les molèsties.

Aprofitam també per adjuntar el calendari de devolució per si qualque família ha perdut el paper on s'indicava la cita.

Es molt important acudir a la cita i hora concertada. Si no és possible, intentau que hi vagi un familiar o un amic. Si això tampoc és possible contactau per telèfon al 971140979 o al correu secretaria@iessantamaria.org

Moltes gràcies per la vostra col·laboració!