INDICACIONS CLASSES A DISTÀNCIA

13 de març 2020, 6:34 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,

Us informam de l'organització durant aquests quinze dies:

1. Tot l'alumnat ha de treballar des de casa a través de la plataforma GOOGLE CLASSROOM i realitzar les activitats que enviïn els professors/es durant els dematins.

2. Si teniu qualque dubte de qualque assignatura en concret podeu posar-vos en contacte amb el professorat per correu electrònic. Els teniu tots en la pàgina web Centre / Equip docent (http://www.iessantamaria.org/el-centre/equip-docent)

3. L'alumnat necessitarà ordinador i internet per realitzar les tasques. En cas de no disposar d'ordinador també pot realitzar les tasques amb el telèfon mòbil si descarrega l'aplicació "Google Classroom". En cas que qualque família no tengui accés a internet, enviau missatge a secretaria@iessantamaria.org per trobar una solució.

4. Si teniu problemes d'accés al Gestib enviau correu a administracio@iessantamaria.org (només telefonau al centre en cas d'urgència).

5. Rebreu tota la informació actualitzada a través del Gestib i de la pàgina web. Per favor, si teniu qualque dubte escriviu a direccio@iessantamaria.org o a secretaria@iessantamaria.org (només telefonau al centre en cas d'urgència).

Atentament,

L'equip directiu