PLA DE RETORN - ALUMNAT ESO I FAMÍLIES

23 de maig 2020, 11:26 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 5 de juny 2020, 3:09 ]

Bon dia,

Us informam que a partir del dilluns 8 de Juny (inici fase 3) tot l'alumnat del centre (de 1r a 4t ESO) pot demanar cita amb el professorat per resoldre dubtes de la seva matèria que no es puguin aclarir de manera telemàtica i sempre amb el vist i plau del professor/a. Recordau que estam en estat d'emergència i que es recomanable fer les consultes i tenir un contacte amb el professorat per mitjans telemàtics. En cas necessari, la cita presencial, per motius organitzatius, s'ha de pactar amb 24 hores d'antelació amb el professor/a corresponent. També pot ser el professor/a que contacti amb l'alumnat per demanar-li assistir al centre de forma presencial.

També es pot demanar cita amb l'orientadora per qüestions d'orientació acadèmica si no s'han pogut resoldre les consultes telemàticament.

Les famílies, en fase 3, tampoc no poden assistir al centre si no és amb cita prèvia i amb motiu molt justificat.

Podeu trobar tota la informació en el document següent que heu de llegir amb molta atenció per a seguretat de tots: PLA DE RETORN COVID-19 INFORMACIÓ ALUMNAT I FAMÍLIES que també podeu trobar adjunt.

L'alumnat ha de demanar cita directament amb el professor/a en qüestió (via e-mail, classroom o Gestib), el professor/a li proposarà un dia i hora en concret que s'haurà de respectar de forma obligatòria. L'horari de disponibilitat serà de 09.00 a 13.00. Recordar-vos també que les classes s'acaben el 19 de juny, aquesta possibilitat de tutories individuals és per 2 setmanes.

Esperam que tots estigueu bé, a poc a poc estem tornant a la normalitat, però creiem que l'objectiu ara ha de ser poder gaudir d'un curs 20/21 amb tota la normalitat possible.

Molts d'ànims a tots i a totes!

L'equip directiu

Secretaria IES Santa Maria,