RENOVACIÓ CONSELL ESCOLAR IES SANTA MARIA

27 de set. 2018, 1:00 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 29 de nov. 2018, 0:24 ]
Enguany s'ha de renovar el Consell Escolar de l'IES Santa Maria. Us anirem informant per la pàgina web de tot el procés de les eleccions.
  • Junta Electoral: S'ha de constituir una Junta Electoral, formada per la directora, 1 professor/a, 1 pare o mare, 1 alumne/a i 1 PAS. Els quatre darrers membres es designen per sorteig públic del cens electoral corresponent a cada un dels col·lectius. S'informa a tota la comunitat educativa de l'IES Santa Maria que el sorteig públic per a la designació de la Junta Electoral es realitzarà el divendres 5 d'octubre a les 10:30h a la secretaria del centre.
  • Censos definitius (adjunts)
  • Calendari del procés https://docs.google.com/document/d/1m2cjqLOcSJDedx4ryeOSC4otfeuDTEU8fBztPjOzTPk/edit?usp=sharing
  • Presentació de candidatures: Podeu presentar la vostra candidatura demanant a consergeria el document oportú. Les candidatures es poden presentar fins dia 26 d'octubre a les 12h.
  • Candidatures provisionals: https://docs.google.com/document/d/1b5-EhJ138mErUqsiRc9RcJHlk0o5M_RhdUbYrk0G-QA/edit?usp=sharing   Reclamacions fins dia 7 de novembre a les 12h
  • Resultats sorteigs meses electorals (document adjunt)
  • Composició del Consell Escolar després de les eleccions:
  • Membres

Reunió: Preferiblement el mateix dia d’un claustre, sempre que tothom pugui

Maria del Camí Bover

Cap d’estudis

Joan Casasnovas

Secretària

Laura Espinosa

Representants del docents

Maria Francisca Ballester