VAGA FEMINISTA 8 DE MARÇ

6 de març 2019, 0:12 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 6 de març 2019, 0:14 ]

Benvolgudes famílies,

Us informam que aquest divendres, dia 8 de març, hi ha convocada una vaga general feminista. Els docents hi estan convocats i el nostre centre comptarà amb els següents serveis mínims: la directora, la secretària i dos docents.

La resta de professors pot decidir lliurement secundar-la o no. Depenent del nombre de professors, haurem d'agrupar els alumnes, i, per tant, NO ES POT GARANTIR EL NORMAL FUNCIONAMENT DE LES CLASSES

Per altra banda, vos informam que els alumnes de 3r i 4t d’ESO també hi estan convocats i una vegada fet tot el protocol s'hi han adherit. L’alumnat de 1r i de 2n d’ESO no poden secundar la vaga.

L'Equip Directiu