VENTILACIÓ A LES AULES

20 de gen. 2021, 4:45 publicada per Miquel Àngel Barceló   [ actualitzat el 20 de gen. 2021, 4:54 ]

A l’IES Santa Maria seguim les instruccions de Instruccions de Conselleria sobre la ventilació a les aules. Com ja sabeu, per evitar contagis les aules no haurien de superar una concentració de CO2 de 800 ppm.  Per aquesta raó, ens veiem obligats a fer-ho de la manera següent:

1- La calefacció roman encesa des de les 7:00 fins a les 14:00
2- Les finestres oscil·lobatents i la porta de les aules romanen obertes tot el dia.
3- La porta de cada aula que dóna a l’exterior s’obri 15 minuts a l’inici de cada classe.
4- Mentre l’alumnat berena dedins l’aula totes les portes i finestres estan obertes.

5- Una vegada finalitzat el berenar, tancam totes les portes per mantenir al màxim la temperatura.

6- Es fan controls constants del nivell de CO2 per ventilar / tancar quan és necessari.

Per tot això recomanam a l’alumnat que dugui roba d’abric els dies que es registrin temperatures baixes.