Notícies destacades

VACUNA MENINGOCOC

17 de juny 2020, 23:53 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Benvolgudes famílies,

Us enviam una circular on s'informa de la vacunació de Meningococ ACWY que fa uns mesos varen acordar el Ministeri de Sanitat i les comunitats autònomes i que afecta els joves de l'IES Santa Maria.

La vacunació es durà a terme durant els anys 2020 i 2021, segons l'any de naixement dels vostres fills i filles i s'ha de demanar cita al vostre centre de salut.

Atentament,

L'equip directiu

Puntuació de la valoració del projecte de direcció - IES SANTA MARIA

27 de maig 2020, 4:17 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 27 de maig 2020, 4:18 ]

Us adjuntam l'acta final de la comissió de selecció de director/a de l'IES Santa Maria així com ho determina la Resolució del conseller d'Educació, Universitat i Recerca de dia 20 de
desembre de 2019 per la qual es convoca un concurs de mérits per a la selecció de directors de centres docents públics no universitaris de les Illes Balears.

PROCÉS ESCOLARITZACIÓ 2020/2021

8 de maig 2020, 5:23 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 29 de maig 2020, 5:05 ]

LA PRINCIPAL MODIFICACIÓ ÉS QUE TOT EL TRÀMIT S'HA DE FER DE MANERA TELEMÀTICA.
TAMBÉ ES MODIFICA EL CALENDARI RESPECTE A ALTRES CURSOS.
PER TENIR TOTA LA INFORMACIÓ ACCEDIU A AQUEST ENLLAÇ

Tota la informació del procés d'admissió la teniu en la web Secretaria / Matrícula. Aquí teniu l'enllaç

"TOT ANIRÀ BÉ" - IES SANTA MARIA

19 d’abr. 2020, 14:20 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Tot el professorat i el personal no docent de l'IES Santa Maria us ha preparat una petita sorpresa!!! Hem elaborat un video per donar ànims a tot l'alumnat i a les famílies i perquè sapigueu que estam al vostre costat, que farem tot el possible perquè voltros, alumnes, no ho passeu malament, que aprofiteu el temps en aprendre d'una altra manera i per donar solució a totes les vostres preocupacions.

ÀNIMS DE TOT COR!!!

TOT ANIRÀ BÉ!!!

Tot anirà bé - IES SANTA MARIA.mp4

Presentació reunió 6è primària - 10/06/19

10 de juny 2019, 12:23 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 11 de juny 2019, 1:31 ]

Mostra de cuina regional i internacional

4 d’abr. 2019, 13:33 publicada per Miquel Àngel Barceló

SETMANA FEMINISTA

4 de març 2019, 5:19 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 4 de març 2019, 9:33 ]

Ja tenim tot a punt per a la #SetmanaFeminista19 en l'IES Santa Maria. Diferents departaments i comissions del centre organitzen activitats. També s'organitzen activitats amb l'Ajuntament de Santa Maria del Camí i amb l'assemblea feminisme a l'escola:
  • Penjar a la façana del nostre centre un LLAÇ LILA.
  • Llegir el dia 7 de març un MANIFEST
  • Dur durant la setmana un llaç lila al jersei
  • Gravar un vídeo en el qual surti un alumne/a que reb un rodet de llana lila i el passa a d'altres. Amb aquests vídeos faran un muntatge a l'Ajuntament.
  • El departament d'Educació Plàstica organitza una activitat per reflexionar sobre els estereotips de la dona. L'alumnat farà siluetes de dones i seran exposades en el centre
  • Els alumnes de 3r d'ESO presentaran als de 1r els reportatges que han fet sobre igualtat de gènere i conduiran un debat dins l'aula.
  • Es començarà cada classe de Català i Castellà llegint la història d'una dona. Les i els alumnes participen proposant les dones que més admiren. S'Intentarà fer un mural amb els noms que vagin sorgint.
  • En les classes de Castellà i Català es llegiran poemes escrits per dones (Maria Merçé Marçal, Antònia Vicens, Elvira Sastre, AJO, Dulce Chacón...) i els comentaran.
  • En les classes de Castellà i Català es veuran alguns fragments de les pel·lícules Figuras ocultas y La bicicleta verde, així com el discurs d'Emma Watson.
  • A la tutoria amb 1r ESO C es farà una recerca sobre el vot femení. Es visualitzarà el discurs de Clara Campoamor i s'investigarà els primers països en què les dones exerciren el seu dret a vot i quines foren les protagonistes. Aquesta informació i algunes frases de dones que treballaren pel dret al vot es penjaran a la silueta que ens proporcionaran des de plàstica.
  • Al curs de 1r d'ESO D es visualitzarà un vídeo i es farà una recerca del quan i per què del començament del feminisme. S'estudiaran algunes dones científiques i es farà una mica de debat. De manera voluntària l'alumnat investigarà la vida de dones de la seva familía i es posarà en comú.
  • L'alumnat de 2n i 3r d'ESO farà una activitat a l'assignatura d'EF amb l'objectiu d'entendre les diferències actuals entre homes i dones a l'esport i la lluita històrica per arribar així com estem avui.
  • En l'assignatura de ciències naturals de 1r d'ESO es vol comparar el nombre d'homes cientifícs en relació amb el nombre dones i es farà una reflexió.
  • A les classes d'anglès de 1r d'ESO els i les alumnes realitzaran una expressió escrita (repassant el que han treballat fins ara) sobre una imatge i la vida de la pirata irlandesa Grace O'Malley.
  • I moltes més activitats!!!
 #SetmanaFeminista #8M #FeminismeALEscola #SocCentreAdherit

Olimpíades / Xerrades per a pares i mares / Tallers Els horabaixes a la UIB

20 de febr. 2019, 23:00 publicada per Secretaria IES Santa Maria

Intercanvi holandesos 3r ESO

15 de febr. 2019, 14:29 publicada per Secretaria IES Santa Maria   [ actualitzat el 15 de febr. 2019, 14:41 ]

Avui han arribat els alumnes d'intercanvi!!! 26 families d'alumnes de 3r d'ESO participen en el primer programa d'intercanvi de l'IES Santa Maria organitzat pel departament de llengües estrangeres. 25 alumnes del centre Notre Dame des Anges de la ciutat de Nijmegen (Holanda) es quedaran a l'illa fins divendres 22 de febrer. Moltes gràcies a, les famílies participants!!!!

Cinquè concurs AULA NETA

3 de des. 2018, 4:54 publicada per Secretaria IES Santa Maria